Suprafata realizata din material Bumbac
Saltea ortopedica:
Pentru ca este o saltea Ortopedica, printre beneficiile acesteia se numara imbunatatirea fluxului de trafic, dar si posibilitatea coloanei vertebrale si a articulatiilor sa se odihneasca intr-un mod natural, fara stress si tensiune musculara. Cu aceasta saltea, va veti bucura de un sentiment total de bunastare. O recomandam in special celor ce sufera de scolioza, hernie etc.
Beneficiile benzii 2D:
Aerisirea saltelei se face prin Banda 2D perimetrala (pe toata marginea saltelei) speciala pentru o respirabilitate optima. Ele sunt, de asemenea, imbogatite cu o fibra de carbon antistatic, care elimina undele electromagnetice in saltea.
Intretinere:
Daca doriti ca salteaua dumneavoastra sa fie tot timpul curata si intr-o forma optima pentru a va odihni, trebuie sa aveti grija la intretinerea ei. Am pregatit cateva sfaturi:
➢Aspirati periodic salteaua;
➢Nu utilizati produse de curatare lichida;
➢Alegeti o somiera corespunzatoare;
➢Folositi o protectie de saltea impermeabila;
➢Lasati salteaua sa respire atunci cand schimbati lenjeria;
➢Este bine ca saltelele sa fie intoarse odata la trei luni pentru a asigura uzura uniforma,inversand zona superioara (de cap) cu cea inferioara (de picioare);
➢Daca salteaua vine rulata, acordati 48 ore pentru a reveni la forma initiala.In maxim 10 zile salteaua trebuie desfacuta din folie.
TERMEN RETURNARE PRODUSE
Coletele nu se returneaza in folie alimentara. Se ambaleaza in folie goasa sau carton, daca ajung murdare pe curier nu le primim.
Termenul de returnare al saltelelor este de 14 de zile de la receptionarea coletului catre Previ S.R.L. in baza O.G. 34 / 2014. Salteaua se returneaza in ambalajul original, insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie care au fost emise de catre societatea noastra. Contravaloarea produselor va fi trimisa in termen de 30 de zile.
In cazul returului, clientul are obligatia de a impacheta corespunzator bunurile astfel incat acestea sa poata fi protejate si manipulate in conditii de siguranta pana la depozitul vanzatorului. In caz contrar, firma de curierat specificata in formularul de retur are dreptul de a renunta preluarea coletului si obligatia precum si costul returului va reveni in sarcina Clientului/Consumatorului. Daca Clientul/Cumparatorul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda (alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specificul lor (material, dimensiuni etc).
Produsele se returneaza doar insotite de documentele fiscale si certificatul de garantie care au fost emise de catre societatea noastra. Contravaloarea produselor va fi trimisa in termen de 30 de zile.
Pernele si husele nu se returneaza decat in ambalajul original nedesfacute.
Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirii unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
Nu ne asumam dreptul de a primi sau schimba salteaua daca este murdara sau agatata.
In maxim 10 zile salteaua trebuie desfacuta din folie.
Va rugam ca toate sesizarile referitoare la produse, colete, facturare, etc. sa le efectuati in scris completand formularul
https://www.salteleprevi.ro/sesizari_8.htm
In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa
https://www.salteleprevi.ro/sesizari_8.htm
TERMEN RESTITUIRE CONTRAVALOARE PRODUSE
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 de zile de la data intrarii in posesie a produselor returnate de catre Client in baza O.G. 34 / 2014. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
5.16.1. pentru Comenzile achitate cu card online: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
5.16.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar: prin virament bancar;
5.16.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum: anulare/recalculare contract rate.
ADRESA RETURNARE COLETE
Produsele se expediaza numai dupa ce s-a vorbit cu un consultat Previ la adresa Str. Nicolaie Iorga Nr.25 Tunari, Ilfov, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii coletului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
CONDITII RETURNARE COLETE
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Taxa este calculata prin serviciul corespunzator in functie de greutatea si marimea produsului.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
CONTACT RETURNARE PRODUSE
Pentru returnarea produselor comercializate de Previ ne puteti contacta telefonic la numarul 021.230.844.11 sau 0735.856.029.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
SCHIMBARE PRODUSE LA COMANDA
In cazul in care produsele sunt atipice de ex:80/180; 93/200; 150/200; 150/210, 200/200 etc (dimensiuni care nu sunt in lista de pret) nu se pot schimba dar pot suferi modificari cu taxa suportata de client. Aceste produse au fost confectionate special pentru dvs.
Modalitati de plata
1. Plata ramburs prin serviciul de curierat, contra unei taxe suplimentare de 5 lei inclusa in valoarea transportului
2. Plata cu carul prin ING Bank
3. Plata prin PayPal Express
4. Plata prin ordin de plata in contul
RO33RZBR0000060019024991 deschis la Raiffeisen Bank
RO53BRDE450SV74575514500 deschis la banca BRD
RO31INGB0000999903847858 deschis la ING
RO28FNNB004402850109RO01 deschis la Credit Europe Bank:
5. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
6. Plata cu cardul prin Credit Europe
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 3000 de lei, plata se poate realiza doar online, cu cardul sau transfer bancar.
Completati campurile de mai jos si un consultant de vanzari Previ va va contacta in cel mai scurt timp posibil.
Nu există recenzii vizibile